|
El Col·legi ha formalitzat un nou acord de col·laboració amb el Col·legi d'Enginyers Tècnics amb l’objectiu de reforçar els vincles institucionals i promoure iniciatives conjuntes en els àmbits de la formació, la innovació tecnològica i el desenvolupament professional.
Aquest conveni representa un pas important per establir línies de treball compartides que permetin fomentar l’intercanvi de coneixement i l’organització d’activitats formatives com la realització de jornades i seminaris.
|